niedziela, 31 lipca 2016

Off-the-shoulder

Off-the-shoulder top na stałe zagościł na naszych ulicach. Powróciła moda na hiszpański dekolt. Nie ma nic bardziej zmysłowego niż odkryte ramiona. Ten gorący trend ożywia i urozmaica każdy prosty outfit. Dziś dwa moje sposoby na klasyczną stylizację z tym fasonem. Sami wybierzcie, który bardziej przypada Wam do gustu. Elegancki czy w wersji casual.



Z czym nosić ten fason? Odkryte ramiona szczególnie sprawdzają się w stylu boho. Idealnie pasują do dzwonów, eleganckich spodni w kant, krótkich szortów z podwyższonym stanem. Przy stylizacjach w tym stylu nie zapomnij o biżuterii, rzemykach typu choker i okularach.

  

Kamizelka ZARA
Bluzka SheIn
Spodnie MANGO
Buty Deichmann
Espadryle DeeZee
Choker SheIn
Okulary H&M


13 komentarzy:

  1. Właśnie taki styl uwielbiam, super:)

    https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  2. moją uwagę przykuła ta torebka :) mało kto wykorzystuje w swoich stylizacjach czarne torebki z tego co zauważyłam, a to właśnie taki (tylko) kolor akceptuje :) jakoś nie jestem przekonana do innych kolorów,no chyba że mówimy o OBag. Bluzka hitem tego sezonu i rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega piękna <3 choker nadaje mega oryginalności ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię taki elegancki romans bieli z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, kochana! Czarujesz w każdej stylizacji. Niezmiennie. Kiedyś czekałam jednak nie tyle na strój, który zaprezentujesz, a na całą, perfekcyjnie przygotowaną oprawę. Miejsce, tekst (!!!), mimikę (ten charakterystyczny grymas twarzy!). Kiedyś pisałaś, że chciałabyś, żeby Twoje posty kojarzyły się czytelnikom z historiami. Tak było. Tworzyłaś cudowne opowieści. Tęsknię za współczesną Pocahontas.

    Pozdrawiam ciepło, Kasia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega są te bluzki teraz, też mam taką

    OdpowiedzUsuń
  7. WOnderful look, love the skinny necklace and the espadrilles too!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :) też mam taką bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam minimalizm w takim wydaniu. Świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń